noh en oo kirjotellu aikoihi! nyt on jo kouluu ollu pitkään ja kaikkee on tapahtunu. oon nyt 7b luokalla ja mun kaveri ropsu on samalla luokalla. meidän luokala on kans kivoja tyypejä ja ihan erilaista ku edellis vuotena!! ja sit pupu on 7a:lla :) ja meillä n sentään yhteinen kotsa. kivaa :)

nii no jonnusta... me ei enää olla ku se on iuhan idiootti >:( oikeesti en ees jaksa selitää mut vihaan sitä!! onneks ei enää varmaa ikinä nähä ku se asuu kaukana. sillo ku ne meni ruotsiin se kävi tääl ja me juteltiin... yritin selittää, et se on musta aika outo mut se vaan suuttu eikä halunnu kuunella. ja sit me erottii. ihan hyvä vaa!!!!!!!!!!! nyt voin taas unelmoida pupusta XDD ja sit 7c:lla on yks söpö "emo" XD hi hi hi...

muistateko vielä sen mun tarinan? mä en muistanu mut nyt ku kävin taas blogissa nii muistin :D vois tehä siihen jatkoo! kirjottaminen on niin kivaa :DD

jee joo enpä nyt jaksa muuta :DD oon vähän kipee, eilen en ollu koulus :( vaik ois ollu musiikkii! mut maanantaina varmaan jo voin mennä. moikka!