moi taas :) on nyt jääny päivittämine vähä tauolle ku on ollu loma reissuu ja... laiskuutta xD no mut loma meni kivasti, oltiin siis tukholmassa. laiva matka oli tosi pitkä (niiku aina oon ollu ennenki) ja vähän tylsä :I mun veljet pelas dsää ja siel oli kans gitar hero jota ne pelas. mä katoin välillä ja sit olin nettihuoneessa ja kaupassa tietty :D en kyl ostanu poaljoo muuta ku KARKKII :DD ruotsissa sit oltiin paljon kaupungilla ja oli aika kuuma. mä kulutin kaikki mun rahat, ostin uusii vaatteita ja koruja: kaks toppii (musta tavallinen ja sit vihree ohutolkaiminen jossa on sellanejn pitsijuttu ja helmikorisrteita<3) mini shortsit (oon jo pitkään halunnu!!) ja sit IHANAN mekon!! se on puoleen reiteen yltävä ja tosi viilee :) siin on kukkakuvioo, vähän retroo ja nättii :)) sit ostin ison perhos sormuksen ja kaks kaulakoruu (toinen on panda :)). ja sinne ne rahat meniki!! hih

 oon selannu paljo tosi ihanii muoti blogeja!! oikeesti tosi nättejä kuvia ihanista vaatteista, mäki haluun~~ piotäs laittaa tänne kuvii mun väätteistä ;P tai ettii netistä nättei kuvii... mut no jaa kiva se on vaan kattoo muidenki juttuja :DD haluisitt3eko te nähä mun vaatteita?? voisin esitellä :DDD

 noh ei sit muuta. paitsi pupu tilannepäivitys! mä nään sen viikonloppuna :> paljon meiän luokkalaisii menee yhes kaupungille viettää aikaa (mennään mäkkäriin ja elokuviin) nii nään kans pupun ;> kysyin siltä tänään viestil et onks se tulos. ai niin muute sain siitä selville et se on oikeesti mua vuoden vanhempi! se on käyny jonku luokan kahesti (en tienny ku se tuli meiän kouluun vasta 4 luokalla. se on siis ny 14 :) jotenki se muuttu vielä coolimmaks XD

 

no nyt riitti höpinät!!! kommentoikaa niitä on kiva lukee <3 lartsu susta ei oo kuulunu pitkään aikaan >:D t. shadow<3