oho jo kolmas kirjotus tälle päivälle mut pakko kirjottaa!!! olin pupun kans mesessä ja juteltiin kaikkee ja sit tapahtu ihan hirvee juttu. . . mun pikkuveli tuli koneelle ku olin käymässä vessas ja mese oli tietty päällä... arvaatte ehkä mitä tapahtu :s se meni kirjottaa tyhmyyksii siihen en ees kehtaa sanoo >///<!!! no pupu tietty luuli et se olin mä... tulin vessasta ja näin mitä se oli tekemäs ja häädin sen pois mutta oli jo myöhästä... selittelin siinä sit että pikku veli kirotti ne jutut mutta uskotteko mitä: tietokone sammu!!!! se on viime aikoina aina sammunu itestään välillä MUTTA JUST SILLÄ HETKELLÄ!!!! pääsin onneks takas meseen mut pupu ei enää ollu siellä D:<< AARGHH!!! mä en kestä tätä noloutta!!!!!!!!!

okei no kerron mitä mun veli kirjotti: se kirjotti että "mä rakastan sua pus pus" >////< EIIIII!!!

...

no onneks ehin ennen ku tietsikka tilttas lähettää: "aa sori se oli mun veli" nii ehkä pupu ymmärsi... oikeesti mä kyl rökitin mun veljen... oisin kertonu äitille mut en kehannu >///< noh nyt kyl lähetän pupulle viestin vielä kännykäl!!! oikeesti miks mun veli on tommone idiootti!