joo ei jonnu sitr tullukkaa viikonlopuks :/ voihan kökkö! sillä olikin jonkun sukulaisen luokse meno. mut tällä viikolla se ehkä tulee.

 hmm hmm mut mitäs mä oon tehny... oon kattonu voicee paljon :D tosi hyvä se lady gagan uus judas biisi! ehkä mun uus suosikki :D alejandro on kans huippu. no ja sit katy perry on kans hyvä <3 kuulin sen uuden biisin tänään ekaa kertaa ja se oli aika kiva :)

 huh hui kun aika menee nopeesti ;( kohta on jo loma ohi!!!!! EIIII!!! sit uuteen kouluun... jännittää kyllä. tällä viikolla vois käyä koulun ovesta kattoo ketkä on samal luokal. en tiiä' uskallanks ;s voi se jäähä yklätykseksikin ;D

 ai niin! olin pupun kanssa mesessä. mä en oo kertonu sille et oon nyt jonnun kans nii... en kyl tiiä ;s mut ei se ehkä haluu seurustella mun kaa? ainakin se puhuu aina iha muista jutuista. nyt puhuttiin vaan kesästä ja kaikesta mitä on tehty. kerroin leiristä mut en jonnusta. pupu on soittanu paljon kitaraa ja käyny tallinnassa :) kiva silleen ku on jonku pojan kans iha vaan "kaveri"... vähä erilaista ku tytön kaa kumminki :D vaikka pupu ei ihan "perus" poika ookkaan, ei esim aina puhu vaan mopoista XD (jonnu kyl puhuu aika usein mopoista, se aikoo hankkii sellasen ens vuonna) mut jonnu on jonnu :) just mikä lause X'D

joo nyt taitaa riittää ennen ku puhun iha sekoja :DD moikka moi t. shadow<3