moi taas. nyt on ollu vähä kiire viikon loppu ku olin ropsulla... nii ja tänää oli yhen tutun rippi juhlat joissa piti olla. ja kaupungillaki oon ollu ostin uudet farkut ja sit sellasen hopee korun (tai no hopeen näköstä se on) rusetin muotosen :) ja tietty KARKKII :D ja muuten kiitti kaikki kommenteista!! <3<3 tykkään kovasti ;D

 no mut siis kerroin aiemmin et mä nään pupun kaupungissa. menin sit sinne tapaamis paikkaan sovittuna aikana. mula oli päällä punane hame ja sit musta uus hieno toppi. oottelin siinä ja aika pitkäänki, oli menny yli puol tuntii ku vihdoin pupu ja sen kaveri tuli. olin jo vähän hermona ja luulin ettei ne ees tuu :/ no sit ne tuli ja me mentiin raxiin. mä en tuntenu sitä kaverii ja niillä oli iha omat jutut niin mä jäin aika ulko puolelle... ne puhu vaa jostai peleistä ja sellasist. no sit raxin jälkeen me mentiin iha vaan puistoon istuu ja ostettiin jäätelöö. JA SIT... se pupun kaveri jotain pelleili ja heilu siin iha dorkana ja sen jäätelö tippu mun syliin D: mun hame meni iha likaseks ja sit se vaan yrittii pyyhkii sitä jäätelöö mut sanoin et osaan itekki >:( nii sit loppu aika meni iha huonosti ku ne päätti lähtee sen pupun kaverin luo mut mä en halunnu mukaan. sit ne lähti ja mä jäin yksin. pupu sano kyl et nähään taas mut en kyl haluu jos pitää olla sen kaverin kans. oikeesti ei ois pitäny ees mennöä >:(((!!! oisin luullu et pupu haluis olla munmkans kun se kerran pyys. mut se oliki vaan sen kaverin kans.

 nii-i silleen siinä kävi... ois pitäny arvata et ku olin niin innoisani et ei voi mennä hyvi : / nyt toivcon et se tulis meseen ja voitas ees siellä jutella rauhas.

 joo no kirjottelen taas lisää ku jotai tapahtuu :) ei oo oikeen ohjelmaa ens viikolle mut sitten loppu kuusta lähetään matkalle :D JEE!

 t. shadow