moi taas :D

musta on tylsää ku kukaa ei lue mun blogii..... ois kiva saaha kommentei :P et jos luet niin komentoi kans!!! :D en mä pure ;D haluun uusia kamuja ja tutustuu bloggaajiin<3

no mut sit yks juttu... tänään mä uskalsin vihdoin lähettää viestin sille YHELLE (sen lempi nimi on nyt täällä pupu ;D en haluu sanoo oikeeta nimee). kirjotin et moi miten on alkanu loma? sit oottelin vastausta vähän jännitin :DDD nii sit ku joskus vähän aikaa sitte känny piippas niin sydän hakkas iha sikana ja sit avasin viestin... se oli pupulta :oo :D siinä luki: moi shadow(tai siis mun nimi oli tos :D)! ihan hyvin, oon oikeestaan vaan ollu koneella. onks sulla mesee? jos on niin laita ossa niin lisään sut :)

IIIIIIIIK!!! XDDDXDDDXDD oikeesti en ois uskonu et se on noin kiva!! tai siis yks viestihä toi vast oli mut silti aa mä lähetin sille mun mesen sit :D nyt mul on mese päällä ja oottelen et se lisää mut ja tulee onlinee...

 nyt tuli viesti! luen sen nyt :DD

 pupu kirjotti: kiitti :) mä oon nyt kaverilla mut tuun illalla meseen. jutellaanks sitten siellä?

:))) hih... eli tänään siis saan jutella pupun kanssa... oikeesi en usko mite hyvä tuuri :D et mun ihastus oikeesti vastaa mulle ja haluu jutella..., ehkä seki on ihastunu?! hih... oon ihan sekasin nyt :DD oikeesti se on niin söpö ja käyttää aina hymiöö :DD yleensä pojat ei ikinä käytä.

 mut hei mä oon nyt jaaritellu ihan kauheesti. ehkä meen nyt oottelee et pupu tulee meseen :DDD ja vois käyä ostaa karkkii (ässä mix tai joku tv mix) nii että moikka!! kirjotan sit siitä mese keksustelust lisää ;) toivottakaa onee mulle sen suhteen :D