nyt se alakoulu on ohi. tänään oli ne juhlat ja oli ihan kivaa :)) mulla oli päällä sellane valkone mekko jossa on kirsikka kuvioita, se on ihan uus ja sit raidalliset sukkahousut (musta valkoset) ja hiukset oli nutturalla ja äiti laitto perhos pinneillä kiinni :) oli viitosluokkalaisten musiikki esitys ja sit meidän luokan kuoro laulo (mä en ollu siinä) ja ope piti puheen ja sit saatiin ruusut. ope halas kaikkia ja sit mentiin takas luokkaan ja saatiin tokarit. tuli ihan ok... kuvis 9 mutta kyllä mä sen kestän :DD ja äikkä ONNEKS 8, matikka oli yllätyksenä 9 :o muut oli 8 tai seiska.

 sit kaikki olikin ohi ja lähettiin kotiin. nyt on vähän surullinen olo ku ei enää ikinä nää tota kouluu ja niitä opettajia, mutta kuitenkin ilonen kun alko LOMAAAA!!! :D toivottavasti pääsen syksyl samalle luokale ropsun kans ja ehkä mysö sen yhen... hih :) en kehannu iha halata sitä :D MUTTA kun siinä lopuks oltiin lähössä ja kaikki poyyteli toistensa numeroit niin mä pyysin sen numeron ja sain!!! JESS :DD en kyl tiiä mitä sille teksataisin.......... mut oon kuitenkin ilonen :)))

joop eipä nyt muuta kun että jee kesä! nyt ei oo paljoo tekemistä mut loppu kuusta lähetään loma matkalle :) kerron siitä vielä lisää...

 moikka ja ilosta kesä loman alkua t. shadow<3

(high scool musicalista<3)