okei! varmaan haluute tietää, mitä tapahtu tänään ku olin jonnun kaa ;DDD mäpäs kerron::

 eilen jonnu siis tuli tänne, se laitto 9:02 tekstarin et juna on perilla :) sit se sano että seuraavana päivänä (=tänään) voitas nähä siinä kahentoista aikaan ku se menee keskustaan sen serkun kaa. :)

 tänään puol yheltätoista nousin linkkaan ja menin keskustaan sovittuun paikkaan ;P sit ootin vähän aikaa aika hermostuneena :DD sit jonnu tuli!! tunnisin sen jo kaukaa ja sit: mä tunnen sen serkunki! se oli meidän koulussa ;P mua kas v vanhempi eli nyt jo ylä koulus. no mut kuitenkin oli aika hauska sattuma :D noh se serkku sano et sillä on joku juttu yheltä niin et se on meidän kaa vaan siihen asti ;P olin heti JES jonnun kaa kahestaan ;DD<3 noh mut kierreltiin aika päämäärättöminä keskustaa ja näytettiin paikkoi. sit se serkku läks ja me jäätiin kahellee... ehotin et mennään ostos keskuksee kattoo kauppoi ja me mentii :) jhonnu halus kirja kauppaan ja se katto sielt sarjiksii. me naurettiin jolleki pupujen itse murha kirjalle (voi ei pupu D: :DD) ja jonnu osti jonku lehen. sit aateltii et vois mennä syömää ja mentiin subway:yn. oli tosi hyvää ruokaa!! jonnu oli aika herras mies ja makso mun ruuan <3 juteltiin kaikkee kivaa, jonnu sano et sil alkaa koulu viikkoo aiemmi ku mulla :P sit jatkettiinki matkaa ja mentii puistoon istuu (eka ostettii cokista ja karkkii :)) oli aika romannttista XD emmä kehtaa ees kaikkee kirjottaa mut oli ihanaa :) sit puol viideltä jonnu lähti sen serkun luo ja mä kotiin. huomen ei nähä mut ylihuomenna ehkä? aateltiin mennä leffaan <3

ai niin muuten unohin antaa sille sen lahjan >:P pitää antaa yli huomen!!

niin että kiva päivä :D oon saanu jo neljä viestii tänään sen jälkeen jonnulta :D (mä tosin laitoin ekan mut se vastas) huomiseen tai johonki muuhun pä'ivään sit :DD t. shadowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww