nonni, nyt on kesäleiri käyty! :D joo siis viime viikon se oli, maanantai-perjantai, mut nyt vasta muistan kirjottaa ^^' ja oli kyllä hieno leiri ja vaikka mitä tapahtu!!! oottakaas ku kerron ;DD ;o

 no eka maanantaina saavuin sinne. vein tavarat mökkiin jossa mä nukuin kolmen muun tytön kaa. muut ei ollu vielä tullu ja oli muutenki aika aikasta. mä menin odottelee isoon taloon eli siihen minne aina kokoonnuttiin. siel oli jo jotain tyyppejä jo ja mä olin tosi hermostunu... pikku hiljaa alko loputki saapuu paikalle ja se mun tutun pikkusiskoki tuli. me juteltiin vähä jotain ja kävi ilmi et me oltii eri mökeissä :s kerrottiin siitä ohjaajalle nii saatiin  vaihettuu samaan mökkiin :)

 sitten alko alku jutut, ohjaajat selitti paikkoja ja säänöjä ja me kuunneltii :D sit jakaannuttin ryhmiin (ei mökkiryhmiin) ja pelattiin pelejä :D oli esim. kolmijalka hyppely turnajaiset, joissa mun parina oli yks poika jonka nimi täällä plogissa on nyt jonnu ;) se on mua vuoden vanhempi ja aika söpö (mä sanoin kyl et mä oon saman ikäne >:D) ;D ei kyl voiutettu mut oli kivaa. sit oli tauko ja jonnu liitty mun ja mun kaverin (tästä edes piikkis) seuraan. oli sit kaikkee muutakin jännää esim leirikaste mut en enää oikee muista :D kuitenki illalla sit mentiin nukkuu ja tutustuttiin mökkiläisiin. meidän mökis oli diis kaks muuta tyttöö joista toinen oli ihan kiva mut toinen oli aika hiljane ja vaan mökötti yksin :/ mut me oltiin tyynysotaa ja kaikkee :D

 seuraava päivä (tiistai) oli aika kurja ku kävi sillee et piikkis satutti jalkansa yhessä pelissä :( se piti lastottaa mut se oli niin kipee ettei piikkis voinu oikeen tehä mitään... mä menin sit jonnun pariks ja olinkin sen aknssa aika paljon sinä päivänä... piikkis valitti ku en ollu sen kaa mut se vaan makas sängyllä :p no illalla se sit päätti et se lähtee pois ja sen äiti tuli hakee sen :( illalla sit oltiin kolmistaan (tai oikeestaan kahestaan ku se yks oli vaan itekseen) sen toisen mökkiläisen kans ja juteltiin tosi myöhään ja yks ohjaaja kävi iha valittamassaki :DD

 keskiviikkona oli aika kiva sää ja uitiin paljo :) oli vesi palloo ja muuta ja ihan tosi kivaa :D mä en vaan jaksa uida kauheen pitkään ku tulee kylmä ja mä meninkin nopeesti vedestä pois. jonnu tuli mun kans sisälle piirtää :) me piirrettii "sarjakuvaa" sillee että molemmat teki ruudun vuorotellen ja tuli aika upee XD (jonnu ei oo mikään mahtava piirtäjä...) noh me sit päätettiin et ei jakseta osallistuu seuraavaan aktiviteettiin ja mentiin ison talon taakse keinuihi :D harmi vaan yks ohjaaja löys meidät ja oli tosi vihanen :p noh muuta jännää ei sinä päivänä sit ollu.

 torstaina me mentiin koko porukalla köymään kyläkaupassa ostaa herkkuja :D illalla olis nyyttikestit ja sitä ennen me leivottiin pullaa. nyytti kestien yhteydessä oli myös disco ja se oli aika kiva :) mä tanssin jonnun kans ja oli jännää... ja musta tuntu et se ehkä tykkää musta ;oo<3<3 ku oltiin oltu niin paljon yhessä ja kaikkee... mut oli kivat kestit ja disco :) söin iha sikana sipsii XD se mun mökkikämppis pölli vielä jotain karkkeja meille mökkiin niin illalla sit syötiin vielä niitäki... oli tosi kivaa mut aika haikeeta ku aatteli et seuraava päivä olis jo vika :(

 sitte koitti perjantai... me päätettiin herätä aikasi et voitas nauttii päivästä pidempään :) kello oli 7 ja mä kävin herättää myös jonnun (tai no koputin sen mökin oveen ja sen mökkikaveri avas oven ihan unisena ilma paitaa XDD) ja pyysin sen meidän mökkiin. oltiin sit siellä kolmistaan (+ se yks joka yritti vaa m´nukkuu) ja pelattiin korttii :) ja juteltiin siitä mite tylsää on ku leiri jo loppuu... sit tulikin oikee herätys ja mentiin aamu palalle. sen jälkee oli erikois ohjelmaa ja katottiin elokuva (transformers). se oli aika huono XD no sittew olikin vapaa aikaa ja me mentiin jonnun kans rantaan (mun kämppis oli sen kavereiden kanssa). mä sanoin että on ollu tosi kiva leiri ja on ollu kivaa tutustuu jonnuun :) se sano samaa ja ehotti et vaihetaan kännykkänumeroita et voidaan pitää yhteyttä leirin jälkeen :) sit oli jotain ohjelmaa ja karaokee :D lauloin itekki kun muut yllytti... noh sitten kuitenkin koitti aika lähtee. ennen ku mun porukat tuli olin vielä jonnun kans ja se kerto et se on iahstunu muhun ;o mä olin vaan et "no ei kai oikeesti voiko olla totta?!?!?" tai siis en sanonu vaan aattelin. mä sanoin et mun mielestä se on kans söpö ;) ja et tosi hyvää seuraa ja tykkään siitä kans. noh arvaattekos sitten mitä?? mulla on nyt poikaystävä!!! ;DDD;D<3<3<3<3<3<3 iihh!!!! se kyl asuu aika kaukana mut se sano et se tulee vielä tänä kesänä käymään siellä missä mä asun niin voiaan nähä <3 iih!! <2:)

 niin että sellanen leiri!! oli kyllä ihan huippuu ja parempaa ku oisin ikinä uskonu ja apuaaa ;DD oikeesti oon niin onnelline nyt!!! noh varmaan aattelette että, entäs pupu?! no pupu on yhä söpö mut ewi se varmaan haluu olla mun kaa :/ ja jonnu on kans ihana!!!! oikeesti en voi uskoo ;DD

 no ni onnellinen shadow lopettelee ny<3

hyvää kesää kaikille! t. shadow<3