moi moi!<3

en nyt tiiä mitä kirjottasin mut halusin silti tehä merkinänn :DD joo vika päivä kouluu, huomenna on sit kevät juhla mut ei sitä lasketa :DD hiiiii mitähän saan tokariin?!? toivottavasi tulee hyvä keski arvo... nii kuviksesta toivon kymppiä kun yleensä se on ollu ysi mut nyt oon tehy tosi hienoja... voiski laittaa tänne jotai kuvii joskus :D oon opetellu nyt manga tyylii...

joo ja tänään oli pesis peli 6:set vastaan 5:set ja 5 luokka voitti :'( pöh. se mun ihastus oli kyl tosi hyvä (niiku aina) ja sai pari kunnarii!! sit yhhest mä juoksin koti pesään niin se oli siin niin sit se läppäs mua selkään!! se oli eka kerta kun se koski mua XDD IIK! niin oon nyt aika fiilareis... mietin et uskaltaisinks halata sitä huomenna juhlissa???! mitähä se sanois... tai sit se vaan punastus XDD SÖPÖÖ!!

no ei nyt muuta kirjotan huomen lisää tokarista ja muusta :))

MOII~ t. shadow<3