moi taas...

joo siis olin mesessä pupun kans. se tuli puol yheksältä ja sit juteltiin tunti ja nyt just se lähti (kello o puol 10). varmaan kiinnostaa tietää mitä se sano??? no mä kerron... ;D

eka me vaan tervehdittii ja mä kysyin et oliks kivaa sen kamun luona ja se sano joo ja kysy mitä mä oon tehny... no keroin et oon ollu konerel ja sit piirtäny ja se sano et mä oon sen mielest hyä piirtää ;D sit mä piirsin tyhmää sotkuu siihe piirto juttuun meses ja se nauro :D ja sit...

pupu: haluisitko muuten hengata joskus yhes

mä: ok... ai millo ja missä? :D

pupu: no vaikka kaupungilla joskus tällä viikolla. mul on alekuponkeja raxiin

mä: okei :D joo mulle käy hyvin

pupu: jees :) nähäänkö vaikka (en kerro tässä tapaamispaikkaa ;D) puol yheltä? oon yhen mun kaverin kans sillo nii sä voisit kans tulla hengaamaan meidän kanssa

mä: ok :-)

no ois tietty ollu kivempi jos ei ois ollu mitään sen kaverii mut... silti!!! mä pääsen tapaamaan pupun ;DD oikeesti se varmana tykkää must ku ehotti tolleen <3 ;DDD nii et oon nyt aika ilonen... oikeesti ONNEKS kysyin sen numeron!!! siis kuka ois uskonu et näin nopeesti jotain tälläst tapahtuu... :D joo ja sit juteltiin vielä muista jutuists se kerto et se soittaa kitaraa ja tykkää musesta (sen biisejä on ollu twilightissä <3) ja sillee... mä en malta oottaa ylihuomist :D mitähä mä laittasin päälle? ehkä mekon.......... pitää miettii ;D

 ai nii ja sit oli mesesä kans ropsun kans ja kerroin sille tän blogin osotteen :D eli ropsu kommentyii tulee!! >:D hyvää yötä nyt!!!

t: shadow love<3